Våren ger en sug!!

Det är något speciellt när våren kommer. Man blir glad, vill ut, det spritter i hela kroppen och man får ett fruktansvärt köpsug!! Va precis inne på min vänn Maria's blogg. Hon hade raddat upp massa vill ha saker. Det var sååå mycket fina grejer!! Men nu har jag och Andreas börjat som vi gjorde förra året. En köpa lista och en to do lista. Som vanligt kommer vi få stryka lite saker som vi inte kommer att ha råd med eller inte hinna med. Men det är lite det som är grejen också. Tänk om vi hade haft råd med allt iår, då hade vi ju inte haft något att göra nästa år. Och då pratar vi trädgården nu asså!! Vår TRÄDGÅRD!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, en sådan lista ska vi också komponera ihop : ) Jag känner på mig att Kitchen aid får strykas från listan innan vi ens börjat (5995:-) !

2010-04-27 @ 19:17:20
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0