förskolan...!!

Tuva började på förskolan förra veckan och inskolningen går jättebra. Idag lämnade Adde henne kl. 8.00 & hämtade henne kl. 14. Allt hade gått bra fast att vi tabbade oss imorse ;)
Vi bär alltid in Tuva till oss en stund när hon vaknar så vi får mysa lite innan morgon ruschen. Vi gjorde samma idag bara det att snutten låg kvar i vår säng när vi gick upp och vi satte på en tvätt med våra sängkläder för att den skulle hinna gå en stund innan Adde skulle komma hem igen. CHI...fick vi!!! När jag letade som en idiot för att hitta snutten inna vi skulle gå förstod båda att den hade hamnat med i tvätten. De va bara att stänga av tvättmaskinen, plocka ur snutten och vrida ur den. Som tur va fanns de torkskåp på förskolan så den hann torka innan tuvisens middags nap.

Detta är andra dagen på förskolan och kortet är taget i början av målartimmen ;) Hon hade visst varit helt gul i ansiktet och i håret. Mitt lilla ♥ !!


Kommentarer
Postat av: moster

Mitt lilla hjärte troll =)

Jag saknar dig kan du inte sluta dagis och komma till mig i stället snällla!!!!!!!

jag har en present som jag gjort ditt din snuttan så nu är det bäst att jag får komma och hälsa på!!! :D

2010-09-01 @ 08:52:12
Postat av: Therese

Fin va den!! tack moster ;)

2010-09-01 @ 17:06:11
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0