Tjejkväll - de é mys

Anderas va på IFK igår eftermiddag så jag & Tuva va hemma själva!! De va jätte mysigt ♥  Saknar att vara mammaledig och få spendera tid med min älsklings bebis. Men denna veckan har jag semester och Andreas jobbar så jag och Tuva ska mysa massor innan hon börjar på förskolan nästa vecka.
Men igår så lekte vi, gosa, jaga myror, duscha och somna tillsammans i soffan!! De va mys!!!
   

Här jagar vi myran. Den blev nästan uppäten ;)



Här va vi helt slut fast Tuva somnade mycke fortare än mig.


Va tar tiden vägen? Hon föddes ju nyss!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken förskola ska hon gå på? Isak har börjat på Bergsvägen =)

2010-08-16 @ 23:44:10
Postat av: moster

jaa för fort går tiden jag saknar mig ängel redan!! vill bara ha henne hos mig hela tiden måste hon gå på förskola jag kan ha henne!!! :)

2010-08-16 @ 23:57:31
Postat av: Therese

Hon ska börja på hasselbacken. Vi försökte få bergsvägen men de va redan fullt. De va syn.

2010-08-17 @ 08:41:08
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/
Postat av: Frida

Ok, ja vi trivs väldigt gott där =)Vad jobbar du med? sett att du redan börjat lite smått. Hoppas inskolningen går bra. Kram

2010-08-17 @ 20:01:18
Postat av: Therese

Jag jobbar på Henåns blomsteraffär. Har ju kunnat gå in och jobba helger. men de är Andreas som ska sköta inskolningen och de är nog lika bäst ;)

2010-08-17 @ 21:23:51
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/
Postat av: Frida

Ok,Joakim som kör Inskolningen här med =) Går riktigt bra så de är skönt! Ha de så bra!

2010-08-18 @ 14:02:00
Postat av: Hannapanna

Riktigt läckra sandaler på sista bilden, var har du fått tag på dem? :D Vad har Tuva för skostorlek? Vi har sjukt svårt att få tag på skor till Hera, tycker mest det finns från strl 20 med riktig, hård sula. Så vi är glada att det varit sommar så hon kunnat gå barfota.. Har just fått fatt på ett par stövlar som med en sån där grå iläggssula passar. Är strl 19 på dem. Så nu har hon nåt att ha på dagis när det regnar iallafall hahaha! Hoppas det blir en regnig höst ^^

2010-08-21 @ 21:40:45
URL: http://hannasmobilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0