24/2

Vi har precis kommit hem från BVC. Tuva har bara växt ½cm på en månad. Kändes lite konstig å det tyckte nog sköterskan också som mätte om henne men nej, hon var bara 69 cm lång och vägde 8935g om man ska va exakt. Men hon ligger bra på kurvan ändå.

Igår va vi nere på torget & tog en fikade och strosade runt lite i affärerna med ulrika & Arvid. Vi hamnade på Kappahl och där såg jag för ett tag sen en jättefin vårjacka till Tuva. Den fanns kvar så jag var bara tvungen att köpa den!!

           

Från början hade jag tittat på den röd-vita men ångrade mig då Tuva har mycket i rosa och det passar ju bättre till den gråa. Den är superfin till hennes rosa virkade mössa.

Me like ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0