gosdag

Denna dag började inte så bra men har bara blivit bättre & bättre. Gick upp vid 7 för att titta på hockeyn och då hade Andreas kokat ägg, bryggt kaffe och tänt ljus men va inte på något bra humör. Slovakien ledde med 2-0 men go frukost hade han tagit fram. Efter matchen gick Andreas upp och la sig igen bredvid Tuva som låg och sov i vår säng, så kunde jag gå nere och pilla & göra iorning mig i lugn & ro.

Andreas hade varit uppe inatt och tittat på Canada-Ryssland så vi lät han sova och åkte & hälsade på hos Lisa & Hugo. Det va jätte mysigt. Ni bor jätte fint, Lisa!!
Det är alltid lika kul att se hur barnen tittar på varandra och sen tar kontakt. Det funkade väldigt bra mellan Tuva & Hugo.
  
Titta på dom ögonen. Han ser busig ut!

Tuva fick testa gåstolen. Hon kom på ganska fort hur hon skulle göra.
När vi skulle hem körde jag fel. Hade Lisa bakom mig
(du måste skrattat gott). De va ju lite pinsamt!! Men hittade iaf ut och åkte hem till den besvikna mannen. Det är tur han har Tuva så han kan glömma hockeyn för en stund.

Eftersom det har börjat snöa nu igen kryper vi ner i soffan. Var tänkt att åka till Göken men får ta det en annan dag när de går att köra på dom vägarna.
Nu blir film: Where the wild thing are


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag var oxå sugen på Göken, men det får bli en annan dag..ingen höjdare att köra dit idag!

2010-02-25 @ 16:13:52
URL: http://mariisens.blogg.se/
Postat av: JJ

Allvarligt. Jag får panik. Hon måste sluta växa.

2010-02-26 @ 00:43:16
URL: http://letshugitout-jj.blogspot .com
Postat av: lISA

JA HON VA JU SUUPER GRYMM I GÅSTOLEN :))

2010-02-26 @ 14:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0