snö snö snö & lite bakis

Vi hade Mikael & Gita här på middag igår. Jätte mysigt. God mat, god efterrätt, OS silver, snö, mycke skratt och en hel del vin och öl!! Som jag faktiskt måste säga att jag klarade av riktigt bra. Är på go väg nu att kunna klara av mer än två glas vin :)

Det har ju varit snökaos hela natten så vi hade lite förhoppningar om att Andreas innebandy match skulle bli inställd. Men, NEJ!! så nu ska vi snart palla oss ner till Sundahallen. Där man idag kan vinna en Frölunda tröja med alla autografer på. Jag har fått order om att ta minst 5 lotter. Men jag vet redan att de är ingen idé, jag vinner aldrig!!


Grattis farmor Karin som fyller år idag!!  


Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Så du känner också Gita? :) Jag har jobbat tillsammans med henne på kungälv ;)

2010-02-20 @ 21:09:13
URL: http://hannasmobilblogg.blogspot.com
Postat av: Therese

Hon sa det Hanna här när hon fick se dig på kort.

2010-02-24 @ 14:35:55
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0