vilken kväll

 Jag har ganska tråkigt just nu. Var och handlade för 1½ timma sen och Tuva sover fortfarande i bilbarnstolen. Så jag sitter här och väntar på att hon ska vakna och att Andreas ska ha jobbat färdigt för då är klockan 19 och då ska vi äta kvällsmat & sätta oss framför rutan och titta på OS. Vilken kväll vi har framför oss. Sprint, störtlopp och ishockey inatt. Trodde att sprinten skulle vara igår men de blev ju en bra kväll ändå. Guld för Ferry, Adrian får åka friåkningen på torsdag tror jag de var och båda curlinglagen vann sina matcher. Har nu börjat fundera på om jag ska gå med Andreas upp inatt och titta på hockeyn. Jag kan ju faktiskt se den i repris imorn. Hhmm.....

Vakna nu Tuva!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0