duuu...luuuungn.....

...har jag och Johanna hakat upp oss på. Mest Johanna. Hade inte hon sagt något så hade jag inte tänkt på de. Vi har som ni märker tittat på alla Johan Falk filmerna igen, eller jag har tittat på dom igen. Johanna hade inte sätt dom innan. Om vi ska åka till allum imorn så kommer ju vi gå varann på nerverna. För jag vet att börjar hon så kommer jag också... duu,,,luugnnnn !!

Så idag har vi inte gjort mycket. Bara varit inne och myst, tittat på Falk, tvättat och så badade Tuva för en stund sen. Nu ska vi bara bädda alla sängar så blir de att gå och lägga sig och mysa i sängen med Tuva innan hon somnar.
De är mys ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag också hittat hit = )Fin blogg och kul att läsa = )

2010-01-26 @ 21:48:36
Postat av: Anna

Glömde ju skriva namn, men det var från grannen på 11:an = )

2010-01-26 @ 21:50:13
Postat av: JJ

haha, duu luugn! johan falk älskar att säga det.



på torsdag blir det joel kinnaman för hela slanten. och köpepizza! vi får hoppas på bra väder imorgon annars vill inte mor ge sig ut.

2010-01-26 @ 22:15:46
URL: http://letshugitout-jj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0