morgonen

Efter att Andreas och jag pratat om hur Tuva och jag spenderar morgonen så gick det upp för mig hur bra vi har det. Man säger att morgonstund har guld i mun och de stämmer verkligen. Tuva brukar vakna vid 7 tiden, sen ammar jag henne och hon somnar om bredvid mig i sängen. När klockan är ca 9 så vaknar jag av hennes joller. Varje morgon !! Då ligger hon där och pratar och kollar på sina händer. När hon ser att jag vaknat så tittar hon på mig och skiner upp som en sol. Då kommer det bredaste leendet på hela dagen :-) Sen sträcker hon sig mot mig och börjar känna på mitt ansikte.
Det finns inget bättre än att känna hennes små fingrar åka upp å ner på mina kinder ♥


Ha en kanon dag! Det ska vi ha och baka bullar för första gången.


Kommentarer
Postat av: emma

håller med.. exakt så gör stella med.. hon e med jätte go och glad på morognen:D kan oxå ligga i sängen och prata och sådär tills jag vaknar då blir hon så glad så:) men nu har vi börjat med ersättnig.. för min mjölk börjat ta slut:( skit trisst:( men glad att jag har kunnat ammat tills 4 månaden hade velat fram te 6 månaden.. men man kan inte alltid bestämma hur man vill ha det.. men nu får jag föröska amma klart det jag har kvarsen blir det ersättnig, och smakprover med purer och gröt:) ses den 19 :D krmakram

2010-01-13 @ 13:10:31
URL: http://themami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0