ny vecka...

...och den är fullproppad med things to do !!

Vi har haft två goa dagar med faster. varit ute och gått, bakat bullar, tittat på film och skrattat mycke.

Imorgon är det dags att träffa mammorna och barnen igen från föräldragruppen. Det var ett tag sen nu så de ska bli jätte kul och se hur mycket barnen har växt. Jag tar med mig bullar. Det är nog min tur nu =)

Efter det kommer förhoppningsvis två vänner hit för lite fika och massa prat. Ser fram emot att träffa er också.

På onsdag ska jag & Tuva åka med farmor & faster till frölunda torg. Har hört att de blivit mycket större och bättre efter ombyggnationerna. och vi måste köpa massa kläder till Tuva. Hon har nästan växt ur allt.

På torsdag kommer goa Soffe propp hit. De är på tiden att vi träffas. Tur att du tar tag i det!! Då blir de också fika med massa prat.

och

på fredag ska Tuva klippas. Får inte glömma kameran!! Det ska dokumenterars.


Kommentarer
Postat av: Soffe

Men herregud, i förra veckan hade du bara tisdan uppbokad ju..! Jag säger då det, ni mammalediga lyxlirare! ;-) Jag dyker upp kanske vid 12? Passar det? ska jag köpa med mig nån lunch eller har du tänkt ut nåt? Ses!

2010-01-19 @ 10:26:22
Postat av: Therese

passa bra. jag har inte tänkt ut något mer än bullar. Vad ska vi käka för lunch då? Vi kan göra hemma gjord pizza?

2010-01-19 @ 17:14:25
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0