Möhippa!!!!

Det blev ju riktigt roligt!

Vi började med en frukost hemma hos en av Marias (bruden) vänn. Efter det var hoppade vi in i bilarna och åkte till stan och gick till Liseberg och körde 5-kamp. Jag vann inte men jag vet att jag var närmast vinnarn!! Maria gjorde lite uppdrag medans vissa av oss åkte Balder och efter det åkte vi till St Jörgens spa, gillade oss och hade det riktigt mys. Det blev 2 rätterns middag på Hotellet och sen rockade vi loss på Baden. Slutade med McD mat och gott tjöt hos Lotta i växthuset innan Taxin styrde mot Hallerna vid 5 snåret.

Men det bästa på hela dagen av brudens ord kl. 04.55:
Detta va den BÄSTA möhippa jag någonsin kunde tänka mig att få!! Den passa mig perfekt och jag har haft skit roligt!!

Tack Maria för att vi får vara med och dela Din och Christians dag den 21 Augusti. Längtar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0