En rikigt go helg!!!!

Vad slapp jag e...... Jobbar mycket och har inte riktigt haft tid för datorn.

Midsommar var i alla fall bra. Alla som vet vad jag har för jobb vet förhoppningsvis att det är mycke att göra till midsommar. Så jag har varit ganska stressad eftersom jag ville vara hemma på midsommarafton också och vi blev ju några stycken här. Va kanske inte riktigt meningen men kul va de ;)

Men en sådan midsommardag vi tjejer hade. Det va den bästa på länge. Tycker vi ska göra de till en tradition. Vi spenderade eftermiddagen på Blue water, drag champange, rose, sola och bada. Riktig lyx. Sen på kvällen åt vi nere på bryggan och dansade på baden tills de stängde ;)  De va tur att vi va barnlediga på morgonen efter!!

Blue Water va riktigt fint och det rekomenderas!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0