fullt upp

Har haft Lisa och lilla Hugo på frukost här idag. Måste säga att det är skönt att komma upp tidigt & träffas på förmiddagen. Å ni skulle sätt barnen!! Hugo kom fram och krama Tuva.
SÅÅ SÖTT ♥

Eftersom vi träffades tidigt fick jag för mig att vi skulle åka till Baby öppet också. Vilken tur för Tuva hade jätte roligt. Hon charmade allihop och höll lådan. Pratade konstant, skattade så högt under sångstunden att hon skrek och tittade noga på dom äldre barnen. Se & lär. 

Men hon har inte sovit nästan på hela dagen. Vaknade 9.15, somnade en snabbis vid 15.30-16 och sen va hon vaken till 19.30. Det positiva är förhoppningsvis att hon sover länge imorgon bitti.

Nu ska jag slå mig ner i soffan med min älskling och titta på Hockey. Det finns faktiskt ingenting annat på TV ikväll. Men de är mys att bara få en stund ihop !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0