himla hjul

Det är jätte fint väder ute idag. Lite tråkigt då att de blir inne dag för oss :( Igår när jag åkte ner till torget och plocka ur vagnen från bilen så märkte jag att hjulet var helt pafft. Skulle inte gå så långt men jag fick hålla upp vagnen medans jag gick. Blev ganska tungt med Tuva i. Åkte på eftermiddan upp Shell för att pumpa upp däcket men luften gick ur lika fort. Då märkte jag att de satt ett häftstift fast på däcket. Jätte kul och Andreas är knappt hemma idag så han ska försöka laga det imorn och går det inte att laga måste vi beställa nytt. Undra hur långt tid det tar. Så typiskt !!

Nu ska vi göra lunch till Andreas.  Kul att vi ser han nu i alla fall !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0