lite stressig söndag

Jag ska jobba imorn. Just nu ångrar jag att jag sagt att jag kan jobba men jag vet att så fort jag kommer dit så kommer jag tycka att det är jätte skoj och kommer glömma att Tuva är hemma. Så idag har jag städat, diskat, tvättat, plockat, skrivit ner Tuvas mattider och jag måste laga mat också så Andreas, jag & Soffe (barnvakten) har mat imorn. Jag är hemma hos mina föräldrar just nu, har precis ätit och blev proppis & helt slack. Som det känns just nu så kommer jag inte orka sätta mig i bilen så jag tror inte jag kommer orka laga mat!!

Men jag fick några fina bilder på Tuva igår när moster var och hälsa på. Dom kan kanske pigga upp ;)



Jättefin i sin klänning som hon fick av Jenny.


Nu får man vara med för Tuva börjar hitta fram till hyllorna och drar sig upp.

Tror jag ska ta mig en snabb tupplur så jag kan bli pigg igen ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag, jag, jag!! ha ha

2010-03-28 @ 22:14:02
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/
Postat av: Maria

Sötis <3 Hoppas vi ses snart!

2010-03-28 @ 22:23:38
URL: http://mariisens.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad fin hon är i klänningen!!! Får hälsa på snart, hon har ju blivit så stor. Hoppas att första dagen på jobbet var lyckad! kramar

2010-03-29 @ 19:30:14
Postat av: Therese

Jenny: Vi kommer snart in till stan & då får vi ut å luncha på uteserveringarna!!

2010-03-30 @ 22:04:53
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0