rusk rusk

Vilket skit väder och jag ska ut till kyrkogården i Jörlanda och plantera blommor. på med regnkläder och fort får de gå!!

Sen till eftermiddagen ska jag och Tuva åka ut till Mormor & Morfar. Vi ska ner till ishallen och kolla på årets Vårshow. Tror att temat var typ klassiker i klubben eftersom dom det är 25 års jubileum iår. Det är fest det 17 april för alla gamla åkare i klubben. Kommer nog bli riktigt skoj!!

Nu är det eld i baken för jag ska göra lunch till andreas och åka med den till han kl. 12 och lämna tuva där en stund så jag kan åka till kyrkogården själv.

Ha en bra dag. Längtar redan till kvällen !!


Kommentarer
Postat av: Lollo

På min födelsedag ??? :(

2010-04-04 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0