the blind side

Jag fick ett tips av min syster som sa att hon hade tittat på en grymt bra film. Bästa film hon nångonsin sätt.
The blind side
Jag tittade på den igår innan Andreas kom hem från jobbet. Jag håller med Lollo. Bästa filmen jag någonsin sätt. Denna film fick Sandra Bullock en Oscar för. Hon gör en riktigt bra roll och är absolut värd den !! Den är så fruktansvärt gripande men det kanske är jag som blivit mer blödig sen man fick barn ;) Men jag säger bara: SE DENNA FILM !! Och ni ska veta att den är verklighets baserad.

Idag så ska jag fortsätta med tuvas gardin så den blir färdig. Det är så roligt. Hoppas jag blir färdig idag. Sen ska jag försöka laga en riktigt god lördags middag och försöka få lite hjälp av andreas mellan alla fotbolls matcher & hockey matcher.

Hoppas lördagen blir mys !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0