våffeldagen idag...

...och dagen har varit bra. Tuvisen och jag var på bebis öppet. Var mycket nya barn & föräldrar såklart. Tuva är ju faktiskt inte så liten längre ;) 

Så fort Tuva började gnugga lite i ögonen så åkte vi hem för att jag skulle få se Ghost Wisper. I sista reklam pausen börjar jag ta på Tuva för att när programmet är slut bara kunna rusa ut genom dörren, in i bilen och hämta Andreas kl. 16 på hans jobb. Det här med att vara mammaledig....!!
Jag börjar bli grym på planering.

Hade tänkt att åka ner till Gina på tjejkväll. 20% på allt men Andreas var tvungen att ha bilen till träningen. Jag har haft en bra kväll ändå. Fick Tuva att somna vid 20 som jag har börjat med. Riktigt nöjd. Sen har jag suttit framför svt play och tittat på konståknings VM. Adrian var jätte duktig.

Imorn blir de kalas igen. Det är inte varje år man går på 90 års kalas !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0