vilken natt

Vaknade inatt kl. 3 av att Tuva skrek. Försökte som vanligt stoppa i nappen men hon höll emot med händerna. Hon fortsatte att skrika och tog tag i mina armar och skulle bara upp. Tog då upp henne och tänkte att hon får ligga bredvid mig tills hon har somnat igen. Hon somnade om och jag tog försiktigt upp henne och gick tillbaka till hennes säng. Precis när jag hade lagt ner henne och var på väg ut började hon skrika igen. Försökte med samma procedur. Det var bara att gå in i vårt sovrum igen och försöka somna. Å som vi somna!! Mot varann med ca 5cm mellan våra huvud.
Bästa sömnen på länge ;)


Kommentarer
Postat av: JJ

procedure.



hon ar som sin pappa hor jag.

2010-03-23 @ 19:30:23
Postat av: Hannapanna

Jag känner igen det där :)

2010-03-25 @ 10:21:08
URL: http://hannasmobilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0