alltid ska de vara något i hemmet....

Dumma tvättmaskin!! Den är helt kass. Den funkar bra tills den kommer till sköljning, då slutar den. Känns jätte bra att behöva lägga pengar på en ny när man vill handla massa annat denna månaden!! Typ växter, ny barnvagn och massa, massa kläder. Tur att de va varmt och sol idag så jag kunde ta ut och skölja kläderna för hand och hänga ut dom på altanen.

Jag ska jobba imorn igen så vi har varit ute hos mina föräldrar och lämnat Tuva där. Fick då tvättat två tvättar och ätit söndagsmiddag. Det är inte fel. 

Men eftersom Tuva är bortlämnad så har ju vi kvällen för oss själva så nu lämnar jag er och drar ner till soffan och min älskling♥


Ha en fortsatt go kväll !!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur har ni det på måndagarna framöver? Jobbar du? Kram Kram

2010-05-23 @ 20:49:18
URL: http://mariisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0