är glad!!

Det blev en ganska bra dag idag ändå. Hade lite ångest i förmiddags över jobb men chefen ringde här på eftermiddagen och det har löst sig ett tag framöver. Väldigt gott!!

Idag har jag även hämtat en grind till trappan, sagt upp canal+, ändrat abonnemanget på telia, gosat med min trollunge och varit på norums öppna förskola.

Och nu ska jag ner och titta på dom sista minutrarna på M. city - Tottenham. hörde att det var en som jublade lite tyst där nere så jag tror Spurs gjorde mål.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Soffe

Ring om du får mer jobb så kommer soffe å barnvaktar vettu!! Nu blir det en del att pyssla med om vi flyttar snart men passa tuva-luva kan jag alltid. puss

2010-05-06 @ 00:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0