Lingon & Blåbär

Jag och Tuva var på Lingon & Blåbär träff i tisdags. Måste säga att jag tyckte inte det fanns så mycket som jag trodde. Köpte ändå en klänning till Tuva. Klänningen är jätte söt men det är hemska priser på deras kläder. Den kostade 210 kr. Det är ju inte så himla farligt med det fanns en jätte söt vit blus som till mig och för den skulle dom ha 475kr. Helt galet. Så speciell va den inte och jag kan ju hitta någon minst lika söt på Cubus, H&M, Kappahl, gina, MQ..... ja var som helst.

         
                Klänningen till Tuva                                                   475kr för denna?                                

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Hejsan! Åh tack så mycket :) Kram

2010-05-13 @ 16:49:58
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0