utmaning

Har fått denna utmaning från Maria....


Namn: Therese
Piercingar:
Örat
Tatueringar:
nej
Längd:
167.5
Skostorlek:
37
Hårfärg:
mörk brun
Är du kär i någon?
min goa familj
Önskar du att du bodde någonannan stans?
lite mer mot centrum
Vilket schampo använder du?
Lanza
Vilken parfym använder du?
Young sexy lover YSL
Vad är du rädd för?
framför allt spindlar men även andra läskiga kryp
Gillar du att tvätta?
bland det tråkigaste jag vet!!
Gillar du berg & dalbana? oojjja, åker allt på Liseberg


Senaste...

film du hyrde:
någon med Kate Beckinsale
Film du köpte:
någon Disney tror jag
låten du lyssnade på:
Lady gaga - bad romance
låten du hade på hjärnan:
lilla hästen plopp
person du ringde:
svärmor
Tv program du tittade på: 2½ män
bok du läste:
handbok för gravida
personen du fick brev av:
försäkringskassan
personen du fick sms av:
Sabina


Favorit...

mat:
pannbiff med potatis, brunsås, lingonsylt, stektlök och sockerärtor
sak att göra: öppna dörren till altanen och gå ut & sätta mig med en kopp i handen
sport: Fotboll
dryck: cola
kläder:
jeans och tunikor
film: the blind side
bil: hade gärna haft en saab 93 cab


Något annat ni kanske inte visste om mig...
Tycker jätte mycket om att jobba med blommor och köper gärna med mig hem men är värdelös på att hålla dom i liv hemma.


Passar det vidare till Hanna

Kommentarer
Postat av: Hannapanna

Är det okej att jag länkar dig i min blogg?

2010-05-11 @ 11:53:16
URL: http://hannasmobilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0