Värt varje krona

Hämtat korten och dom är SÅÅÅÅ fina!! Värt varje krona!!

Ingela, du är grym!!

Hade tänkt att lägga upp några som ni ska få se men det kommer imorgon eller på måndag. Jag vet inte om jag hinner imorn eftersom jag och mamma bestämde att vi ska åka till Ullared. Här ska det shoppas!! Det är bara att fylla plånboken. Jag ska köpa massa roliga saker till Tuva och självklart nödvändiga saker till hemmet. typ ljuslyktor och sådans som är "väldigt" nödvändigt ;)

Hoppas alla får en jätte trevlig Morsdag med massa presenter & goda middagar!!
Jag undrar vad jag får?? Spännande ;)


Kommentarer
Postat av: KONSTÅKNINGSBLOGGEN

:D tack för kul kommentar :D

2010-05-30 @ 11:05:03
URL: http://konstakningsbloggen.se
Postat av: Ingela Vågsund

Jätte roligt att ni är så nöjda, det skall ni vara för ni är en så fina, det var ett nöje att fota er!!! Nu har jag äntligen uppdaterat kortet på min blogg också ;) www.vagsund.se

2010-06-02 @ 21:27:27
URL: http://www.vagsund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0