Ny vecka och helt friska!!

Hoppas de förblir så också!!

Förra veckan var jobbig. Första hade Tuva magsjuka på lördagen, sen fick jag de på tisdagen och efter det spydde Tuva igen på torsdag natt.
Reslutatet: Bytt sängkläder 3 gånger och gick ner 4kg på 1½ dag. Vill inte ha magsjuka igen!! Men att Adde har klarat sig är helt otroligt.
Hoppas nu att Magsjukan är över för denna gången på förskolan.


Lediga dagen är här och vi har jätte mysigt!! Jag blir på gott humör också när de är så fint väder så när Tuva vaknar ska vi gå ut en stund.

Jag ska på Interfloras insperations kväll med mina arbetskamrater idag också men innan dess ska jag passa på att gå runt på Torp och kanske shoppa lite. Lönen har ju faktiskt kommit ;)

Ha de så gott!! Kram


Kommentarer
Postat av: Soffe

Usch va tråkigt att ni varit sjuka, hörde av Lollo

:(

Hoppas ni får vara friska nu, kramar

2010-10-30 @ 10:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0