Första gången!!


Blev riktigt bra får jag säga!! Det ser ut som ett proffs har sytt in dragkedjan men de gjorde jag helt sjläv ;-)



De va lite jobbigare att sy i detta tyget som va
tjockare men de gick.
Köpte tyget i min nya favvo affär
Stoff & Stil.
Tycker man om tyger så ska man åka dit. Det finns hur mycket som helst och de ligger i färgordning!!!

Nu ska jag ta på mig ordentligt med regnkläder och hämta Tuva. De va kanske inte riktigt sådan här Höst jag ville ha. Jag vill kunna sitta på utsidan i solen med kaffe eller te i handen och tidningen lantliv i knät och bara njuta av det sista lugnet medan Tuva är på förskolan.
Men man får göra de bästa av situationen, soffan funkar också ganska så bra ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0